poniedziałek, 16 września 2013

Idealna pieczona karkówka z cebulą

Gdy tylko umieściłem dwa pierwsze filmy na youtube, moi znajomi od razu musieli się ze mnie troszkę ponabijać. O ile dobrze pamiętam, ktoś wysłał do mnie wiadomość na FB: "Zrób lepiej schabowe, a nie nam tutaj jakieś rarytasy pokazujesz". Oczywiście mój kolega tylko żartował, ale mimo to następnego dnia postanowiłem, że kolejny film będzie właśnie o mięsku. Uwielbiam długo duszone mięsa, najlepiej z kością. Początkowo miała to być łopatka jagnięca, ale po przebadaniu wszystkich sklepów w okolicy okazało się, że można o niej co najwyżej pomarzyć. Druga w kolejce była karkówka, która i tak już za mną chodziła od dłuższego czasu. Z jej dostępnością akurat nie miałem najmniejszych problemów, tak więc zapraszam na film! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz